آموزش پیشرفته فریمورک لاراول

لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

پیشنیاز این دوره

  • لطفا توجه داشته باشید که این دوره دارای پیش نیازهای زیر است که قبل از دسترسی به این دوره باید تکمیل شود
  • آموزش جامع زبان PHP

درباره دوره

در کنار زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف، ابزارهای مختلفی برای ایجاد و طراحی وبسایت‌ها وجود دارد که بخش اعظمی از آن‌ها شامل فریمورک‌ها می‌شود. در این بین فریمورک لاراول یکی از محبوب‌ترین و بهترین فریمورک‌های حال حاضر برای زبان PHP است که هم در ایران و هم در خارج از ایران علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. در روزهای حال حاضر هر توسعه‌ دهنده‌ای PHP بدون شک نیاز به آموزش لاراول و فراگیری لاراول دارد. ما در دوره آموزش لاراول سعی کرده‌ایم شما را با معماری لاراول به شکل کاملا صحیحی آشنا کنیم

لاراول به عنوان بهترین فریمورک PHP انتخاب شده است

لاراول به عنوان یکی از فریمورک‌های پیشرو PHP، همیشه برتری خود را در بین دیگر رقبای خود حفظ کرده است. محبوبیت این فریمورک به دلیل سادگی و مختصر بودن، در جامعه توسعه‌دهندگان بسیار زیاد است. همچنین کامیونیتی لاراول با ایجاد مستندات خوب دیگران را قادر به پیوستن به منابع آن می‌کند و با این کار به بهبود لاراول کمک می‌کند.

می‌توان گفت ما در دوره آموزش لاراول سعی کردیم بهترین فریمورک PHP را به شکل کاربردی به شما آموزش دهیم.

فریمورک لاراول یکی از مواردی است که بسیار در دنیای برنامه‌نویسی مورد جستجو قرار می‌گیرد و بازار خود را به عنوان یک فریمورک برتر و پیشرو حفظ می‌کند. از طرفی لاراول برای خود شهرتی به وجود آورده که باعث می‌شود جامعه فناوری اطلاعات بیشترین توجه را به آن داشته باشند؛ در نتیجه اکثر شرکت‌های IT ترجیح می‌دهند پروژه‌های خود را در این بستر توسعه دهند.

اگر شما یک شرکت توسعه وب هستید که از لاراول استفاده می‌کند، به وضوح می‌توانید پیچیدگی کد را در نحوه عملکرد خود در بازار درک کنید. عملکرد یک کد بسیار پیچیده در زمان پردازش و درخواست‌ها موجب می‌شود تا کاربران زمان بیشتری را در انتظار بمانند و یا وبسایت شما را ترک کنند چراکه باعث ناامیدی کاربران می‌شود. اما با لاراول،‌ به لطف معماری MVC از پیچیدگی کد، کاسته می‌شود.

علاوه بر این پس از ایجاد وبسایت خود با لاراول، نه تنها زمان توسعه شما سریع‌تر می‌شود بلکه کد نیز تمیز و کارآمدتر خواهد شد. به طور کلی وبسایت توسعه یافته دارای کیفیت و تطبیق‌پذیری است.

 توسعه‌دهندگان لاراول را به عنوان بهترین فریمورک PHP در نظر می‌گیرند و روی آن حساب می‌کنند

بینش فنی در مورد لاراول

به عنوان بخشی از خدمات توسعه وب با لاراول، عملکرد وبسایت نسبتاً بالاتر از همتایان خودش خواهد بود. این به دلیل سیستم Cachingدر لاراول است. Cache Driver تعداد زیادی از مواردی که Cache شده را در فایل سیستم ذخیره می‌کند؛ و این به شما فرصتی برای توسعه سریع برنامه‌ها را می‌‌دهد.

در بازار دقیق امروز، داشتن یک ایده خلاقانه فقط آغاز راه است؛ و این وبسایت شما است که می‌تواند در رقابت با سایرین شرکت کند و اگر از این مورد دور شوید، شکست خواهید خورد.

تصور کنید که یک پروسه احراز هویت با پیچیدگی کمتر و بازدهی بالاتر داشته باشید؛ خب این دقیقاً چیزی است که لاراول ارائه می‌دهد. حتی امکان دسترسی به منابع را نیز فراهم می‌آورد؛ که در نهایت از دسترسی مشتریان غیر مجاز به منابع شما جلوگیری می‌کند.

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • مباحث مقدماتی
  • مباحث پیشرفته
  • پروژه فروشگاهی

محتوای دوره

فصل اول
توضیح فصل اول در اینجا

فصل دوم
توضیح فصل دوم در اینجا

فصل سوم
توضیح فصل سوم

فصل چهارم
توضیح فصل چهارم

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است
مشاوره تلفنی رایگان

یک جلسه مشاوره رایگان

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

Want to receive push notifications for all major on-site activities?